Siperian vaeltaja
Siperian vaeltaja: Sisältää Siberian Ranger (Siperian vaeltaja) -asun, jonka avulla Lara voi kantaa suuremman määrän kaikenlaisia erikoisammuksia, Accipiter Nox (Yöhaukka) -ulkoasun puoliautomaattipistoolille ja korttipakan, jossa on varmasti yksi harvinainen kortti ja suurempi mahdollisuus saada muita harvinaisia kortteja.