Sinsonasty Mangles
Sinsonasty Mangles -tiimi Mangles yllätti viime sesongisa MFL kuin kuumin outsider. He pääsivät Mayhem Bowliin saakka, mutta pelasivat tasaisessa pelissä. Siihen kuuluu korkean tason QB, Bro Shiesty ja nopea WR Bizarre Ace. Ei yhdelläkään tiimiellä ole läpinäkyvää ja räjähdyttävän vastaanottavaa ryhmää kuin Mangles. Lisää siihen suuren nopean pelin ja kovan suoja, ja Manglesilla on tarvittava voima taistella mitä tahansa liigan tiimiä vastaan. Concrete Jungle Stadium Pelaamalla Mangelesin tiimiä vastaan tai puolesta pääset Concrete Jungle-stadionille, jolla on vaarallisimpia ansoja, kuin Sinsonasty-maastot. Nämä kaupunkiviidakot ovat täynnä lentäviä piikkejä, tulikuoppoja ja muita isoja ansoja. Musiikkiteema No Place to Hide Tekijä: John Hedges Ross APM Musicin luvalla Tämä lisäys vaatii asennettua peruspeliä - Mutant Football League.