Shoryuken-kauhu
Vaihtoehtoinen asupaketti Ultra Street Fighter IV -peliin. Sisältää uudet kauhuasut seuraaville hahmoille: Ryu, Ken, Akuma, Gouken ja Dan. Saata vastustajat kauhun valtaan ja pelottele ystävät alistumaan!*Tämä sisältö toimii vain Ultra Street Fighter IV -pelissä.