Ship of Fools - Water Garden Duo
Uusia houkkia on noussut lammikoista. Vesipuutarhan kaksikko on valmis liittymään miehistöösi. Mikoi: Nostattaa suolaiset kyynelet silmiin lumoavan kauniilla suomuillaan. Hänen perintökalleutensa, Glam Microphone, ylilataa heijastetoimintosi resonoivaksi räjähdeaalloksi, joka kuitenkin vaurioittaa myös alustasi. Noh: Hänen terävät viiksensä väpättävät merituulessa. Black Belt ‑perintökalleus mahdollistaa heijastetoimintosi ylilataamisen niin, että voit suorittaa salama-askelluksen.