Ship of Fools - Deep Sea Duo
Uusia houkkia on noussut merten musertavista syvyyksistä. Laajenna miehistövalikoimaasi syvän meren kaksikolla. Angus: Edessä kirkas tulevaisuus mutta takana synkkä menneisyys. Hänen perintökalleutensa, Blinding Lure, pienentää projektiiliaseiden heijastumavahinkoa mutta lisää hyökkäykseen lävistyksen ja maaliin hakeutumisen, kun ajoitus on täydellinen. Jules: Kukoistaa paineen alla. Hänen perintökalleutensa, Collector's Magnet, löytää satunnaisen helyn aina, kun kukistat alueen valtiaan.