Ship of Fools - Aquapocalypse Edition
Miehittäkää tykit! Ship of Foolsin Aquapocalypse Edition on täällä! Lähde yhteispelinä pelattavaan meriseen roguelite-seikkailuun, jossa sinun on navigoitava petollisilla vesillä ja puolustettava kotiasi tulevalta Akvapokalypsilta. Taistele tiesi vihollisten läpi ja etsi voimakkaita helyjä ja artefakteja avuksi tehtävääsi. Oletko tarpeeksi mahtava houkka pysäyttämään Akvapokalypsin? Aquapocalypse Editionin sisältö: – Sea of Fools ‑peli – Deep Sea Duo DLC: Uusia houkkia on noussut merten musertavista syvyyksistä. Laajenna miehistövalikoimaasi syvän meren kaksikolla. – Water Garden Duo DLC: Uusia houkkia on noussut lammikoista. Vesipuutarhan kaksikko on valmis liittymään miehistöösi.