Shillinkisäkki (500 shillinkiä)
Osta 500 shillinkiä parantaaksesi Deceit 2 -pelikokemustasi. Shillinkien avulla voit hankkia yksilöllisiä hahmojen ja esineiden skinejä, joilla voit muokata pelaamistasi. Microsoft Storesta ostetut shillingit on tarkoitettu käytettäväksi ainoastaan Deceit 2:n Xbox-versiossa, eikä niitä voi siirtää muille alustoille.