Sherlock Holmes The Awakened
Kutita hermojasi lovecraftilaisella seikkailulla, joka on luotu nollasta nykyaikaisella grafiikalla ja gameplaylla. Ryhdy Sherlock Holmesiksi ja löydä itsesi pelottavan Cthulhu Mythoksen sydämestä tutkiessasi sarjaa salaperäisiä katoamisia Euroopassa ja Yhdysvalloissa. Lovecraftin ja Sherlock Holmesin yhdistys, The Awakened saa sinut kohtaamaan legendaarisen Cthulhu Mythoksen. Tutki salaperäisten katoamisten sarjaa, jotka ilmeisesti liittyvät pimeään kulttiin, joka palvoo vanhaa jumalaa. Olipa heidän suunnitelmansa mikä tahansa, sinun on lopetettava se... tai kohdata hirveitä seurauksia. Ensimmäistä kertaa elämässään Sherlock on todellakin peloissaan. Rationaalisena ajattelijana ja terävänä miehenä hän kohtaa kaiken logiikan uhmaavan ulkomaailman kokonaisuuden, ja tämä löytö on yhtä opettavainen kuin musertava. Totuuden tavoittelu siirtää Sherlockin hulluuden partaalle, ja tämä on ainoa tarina, jota Watson ei koskaan julkaise. 1882 The Awakened paljastaa sen, kuinka Sherlockista ja Johnista, tuli kämppäkavereita, ja maailmankuuluisa rikostenratkaisukaksikko. Avainasiat Tutustu Cthulhun myytteihin, mitkä ne keksi Н.P.Lovecraft, ja kohtaa muinaiskauhuja, joita ihminen ei ymmärrä Taistele tulevaa hulluutta vastaan etsimällä vastauksia kysymyksiin, joilla ei ole rationaalista selitystä. Etsi vihjeitä, jotka ohjaavat sinut Lontoon kuuluisan Baker Streetin, Sveitsin mielisairaalan, Louisianan vaarallisten suiden ja muiden läpi. Pelin päivitys 2008: Unreal Enginessä nollasta uudelleen tehty The Awakened tarjoaa huippuluokan grafiikan ja animaation, laajennetun tarinan, lukuisia sivutehtäviä ja uutta mekaniikkaa, mukaan lukien ainutlaatuisen hullun pelin.