Shatter Remastered Deluxe
Koe uudelleen palkittu klassikko, joka uudisti genren. Shatter palaa huikeana 4K-versiona, jossa on 120 fps:n kuvataajuus, moderni käyttöliittymä ja lukuisia graafisia parannuksia. Koe uudelleen ylistetty alkuperäisääniraita, joka on remiksattu ja remasteroitu 5.1-surround-äänelle. Shatter Remastered Deluxe tuo tiilenmurskaustoiminnan takaisin. Matkaa 10 erilaisen maailman läpi ja haasta 10 ainutlaatuista päävastustajaa pelissä, joka on täynnä mahtavia fysiikkaefektejä, lisävoimia ja erikoishyökkäyksiä. Ota pelikenttä haltuusi innovatiivisella ”ime ja puhalla” -mekaniikalla, joka muuttaa peliä eduksesi ja lataa huikean SIRPALEMYRSKY-kyvyn. 5 pelimuotoa: - Tarina: pelaa Shatter Remastered Deluxe -kokemuksen kaikki jännittävää 71 tasoa. - Loputon: pysy hengissä mahdollisimman pitkään ja tee ennätyksiä. - Pomojuoksu: haasta kaikki 10 päävastustajaa putkeen kaikkein kovimmassa haasteessa. - Kellotettu: tee mahdollisimman hyvä tulos annetussa ajassa. - Paikallinen kaveripeli: pelaa kaverin kanssa ja kilpaile parhaasta tuloksesta.