Shang Tsung - Kombat Pack Version
Sielujen velho ja Mortal Kombatin historiallinen järjestäjä. Earthrealmissä syntynyt Shang Tsung jahtaa heltymättömästi voimakasta taikavoimaa, joka johdatti hänet Outworldiin. Siellä Shao Kahn tarjosi hänelle pimeää voimaa, jollaista yksikään velho ei Earthrealmissä kykenisi tarjoamaan. Shang Tsung tarjosi Shao Kahnille ikuisen lojaaliutensa vastineeksi tästä pahasta taikuudesta, mutta hän ei ole uskollinen palvelija. Hän unelmoi siitä päivästä, kun hänen taikavoimansa peittoavat Shao Kahnin, ja hän on valmis maksamaan siitä mitä tahansa. Sisältää asut Turnauksen suurmestari ja Sieluvaras.