Shalnor Legends & Sequel Bundle
Ensimmäinen peli: Nuori haltia Rynna on uskaltanut pyhille maille, jotta hän voisi todistaa itsensä jumalatar Illerialle ja tulla hänen mestarikseen. Tästä kauniista ja silti petollisesta paikasta voi poistua vain suorittamalla jumalattaren itsensä suunnitteleman oikeudenkäynnin. Jatko: Tarina alkaa nuoren sankarimme törmäyksestä Thunder Islandin rannoille. Tässä petollisessa mutta trooppisen kauniissa turvasatamassa hän löytää valtavan voiman omaavan esineen. Tajuttuaan artefaktin todellisen potentiaalin hän lähtee matkalle, joka on täynnä haasteita ja vaikeuksia vapauttaakseen sen täyden voiman.