Shadow of the Tomb Raider – Myth Hunter Gear
Luo oma saagasi Myth Hunter Gear -paketilla! Myth Hunter Gear sisältää Dragon Scales -asun, joka vähentää tulesta kärsittyä vahinkoa, estää kompuroinnin ja nopeuttaa terveyden palautumista. Mukana tulee myös Serpent Lash -jousi, joka aiheuttaa ylimääräistä tulivahinkoa vihollisille.