Shadow of the Tomb Raider - Forge of Destiny
Uhmaa laavaa tulvivaa kaatuneiden jumalten Ahjoa uudessa haastehaudassa, joka on pelattavissa yksin tai yhteispelinä, selvittääksesi Kuwaq Yakun salat. Matkan varrella Laran on etsittävä tietoa ystävänsä muinaisesta perinnöstä ja nujerrettava vaara, jonka luultiin kadonneen liekkimereen.