Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition -lisäsisältö
Tämä paketti avaa käyttöön kaiken Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition -sisällön. Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition tarjoaa tilaisuuden kokea Laran alkuperän viimeinen luku, jossa hänestä kouliutuu se haudanryöstäjä, joksi hänen on määrä tulla. Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition yhdistää peruspelin ja kaikki seitsemän ladattavaa haastehautakammiota sekä kaikki ladattavat aseet, asut ja taidot – se on täydellinen tapa kokea Laran elämän käännekohta.