Shadow of the Tomb Raider – Ase: Umbrage 3-80
Hanki Umbrage 3-80 -kivääri Shadow of the Tomb Raideriin. Äänenvaimentimella varustetun aseen luodit aiheuttavat tappavan luotimyrkytyksen viholliselle ilman, että liittolaisesi huomaavat mitään.