Shadow of the Tomb Raider - Ase: Oathtaker's Bow
Hanki Oathtaker's Bow -ase Shadow of the Tomb Raideriin. Jousessa on kireämpi jänne, jonka ansiosta se tuottaa lisävahinkoa panssaroiduille vihollisille.