Serahin asu: Valkoinen maagi
FINAL FANTASY -sarjan valkoisen maagin vaatetukseen perustuva uusi asu Serahille.Voit vaihtaa asua valitsemalla "Outfits" p��valikosta. Uudet asut eiv�t n�y hahmojen yll� tiettyjen v�lianimaatioiden ja kohtausten aikana.