Sentinel-asepaketti
Jokainen tarvitsee ystävän. Etenkin autonomisen tekoälyn, jolla on automaattisesti tähtäävä konekivääri. Commando-etuluokalle suunniteltuun Sentineliin kuuluu 5 erilaista asemallivarianttia.