Seeds of Resilience
Rakenna kylä hylätylle saarelle ja varaudu armottomiin luonnonkatastrofeihin. Opettele, miten valitset oikeat tavarat, ymmärrät luonnontapahtumien kaavoja, käytät oikeaan elämään perustuvia malleja ja keskiaikaisia käsityötekniikoita tässä vuoropohjaisessa hallintapelissä. Rakenna sivilisaatiosi vaihe vaiheelta: Tee kaikkea kivikirveistä ja keppimajoista vedellä toimiviin mekaanisiin työpajoihin! Kaikki teknologiat ja rakennelmat ovat realistisia.