Sébastien Loeb Rally EVO - Rallycross Pack
Uusi rallicrossrata, 2 autoa alkuperäisissä väreissä ja 7 uratapahtumaa! Ladattava Rallycross Pack lähettää sinut Norjan Helliin, yhteen maailman hienoimmista rallicrossradoista. Kokeile rataa kahdella paketissa mukana tulevalla uudella autolla, Hyundai Veloster Turbolla ja Ford Focus RS09:llä. Tarjolla on 7 uratapahtumaa ""New Era"" -kategoriassa Rallycross World Tour -sarjassa. Mitä oikein odotat? Lataa sisältö ja lähde revittämään oikeaa rallia!