Season of Infamy: Most Wanted
Pelaa Batmanina Season of Infamy: Most Wanted -laajennusosassa, jossa legendaariset superroistot hyökkäävät Gotham Cityyn. Yön Ritari kohtaa näissä tarinatehtävissä kaikkein vaarallisimmat superrikolliset, kun kaaos valtaa Gothamin kadut. Tämä pakkaus sisältää 4 erillistä tehtävää uusilla tarinoilla, joissa esiintyvät Ra’s Al Ghul, Hullu Hatuntekijä, Killer Croc ja Pakkasherra.