Season 3 Week 3 Greece Rally
Kreikan erikoiskokeet ovat aina jokaisen rallikalenterin näännyttävimpiä kisoja. Pölyisten maanteiden yllättävät kivet voivat vaurioittaa pahemman kerran autoja, joilla oiotaan mutkia tai ajetaan maastossa väärässä kohdassa. Pöly heikentää näkyvyyttä niin, että siitä voi tulla ongelma myöhemmin lähteville kuljettajille.