Season 2 Token
DiRT Rally 2.0 haastaa sinut ajamaan tehokkaimmilla koskaan tehdyillä offroad-ajoneuvoilla ikonisten rallisijaintien läpi ympäri maailman tietäen, että pieninkin virhe voi lopettaa etappisi.