Scourge Captain McPain - Awesomenauts Assemble! Ulkoasu
VAROITUS: Et voi käyttää tätä sisältöä ellet omista "Ted McPain" sisältöä. Sinun TÄYTYY omistaa Ted McPain sisältö käyttääksesi tätä ulkoasua Awesomenaut Assembly pelissä! Tämä sisältö aukaisee ulkoasun Ted McPain hahmolle Awesomenauts Assembly peliin! Scourge Captain McPain ulkoasun mukana tulee uniikki hahmoteema, killing spree-teema, uniikki hahmoselostus, sekä pelin sisäisiä erityisääniefektejä hahmolle.