SCARLET NEXUS Story Demo
Tämä on SCARLET NEXUS -pelin demoversio, jossa pelaaja voi kokea tarinan alun. – Demoversion sisältö: Demoversiossa voi pelata kahdella päähahmolla – Yuito Sumeragilla ja Kasane Randallilla. Peli sisältää vauhdikasta toimintaa, kiehtovaa tarinaa kertovia välivideoita, ystävyyttä vahvistavia jaksoja sekä ympäristön tutkimista seikkailun ensimmäisessä osassa. – Mikä on SCARLET NEXUS? ”Voimien” synnyttämä sivilisaatio kaukaisessa tulevaisuudessa joutuu taivaalta laskeutuvien others-olentojen hyökkäyksen kohteeksi. Others-olennot olivat lähes voittamattomia, kunnes psionisten erikoiskykyjen käyttäjistä muodostettiin Other Suppression Force -joukot varmistamaan ihmisten turvallisuus ja elinkeinot. Yuito Sumeragi halusi liittyä OSF:ään, koska yksi jäsenistä pelasti hänet hänen ollessaan nuori. Kasane Randall värvättiin, koska hän oli taitava käyttämään voimiaan. Nämä kaksi psykokinesian käyttäjää taistelevat yhdessä OSF:n riveissä ja pyrkivät kasvattamaan tietämystään niin kyvyistään kuin synkän totuuden sisälleen kätkevästä maailmasta, jossa he elävät. Tämän brainpunk-toimintaroolipelin älyn ja teknologian muovaamassa maailmassa voit kokea kiehtovan tarinan kahden päähahmon näkökulmasta. Pelissä ohjataan psykokinesiaa käyttävää hahmoa, joka taistelee yhtä kyvykkäiden liittolaistensa rinnalla. *Tallennustiedot voi siirtää demoversiosta pelin täysversioon. *Joitakin toimintoja on rajoitettu demoversiossa paremman pelikokemuksen takaamiseksi.