SAND LAND - Vron Decal
Erikoistarroja ajoneuvojen muokkaamiseen. Tarroja voi käyttää kaikissa muokattavissa ajoneuvoissa. * Tarrojen muokkaus on käytettävissä sen jälkeen, kun Paint Shop on avattu Spinossa.