Samurai Jack: Battle Through Time
Alkuperäisen sarjan ääninäyttelijöiden tähdittämä Samurai Jack: Battle Through Time on ajassa loikkiva toimintahyppely, jossa tekosi luovat uuden legendan! Uusi seikkailu, jonka tarina on sidoksissa sarjan eeppiseen loppuhuipennukseen Lyöttäydy yksiin sarjassa tavattujen liittolaisten kanssa ja taistele vanhoja vihollisia vastaan. Tutki palkitun sarjan maailmoja Käy sarjasta tutuissa maailmoissa ja koe uudelleen suosikkijaksojesi avainhetket. Matkaa synkkään tulevaisuuteen pelastamaan ihmiskunta. Singahda menneisyyteen kohtaamaan kammottavia hirviöitä. Toteuta kohtalosi, kun matkaat halki ajan ja tilan. Luo oma legendasi Hanki yli tusina erilaista asetta ja käytä niitä taisteluissa. Kasvata voimiasi entisestään harjoittelemalla – ja hanki uusia taitoja, jotka sopivat omaan pelityyliisi.