Salamurhaa Führer
Lopullinen laukaus. Lopullinen tehtävä. Tapa Hitler. Tiedustelutietojen mukaan Hitler on palaamassa Berchtesgadenista Berliiniin yksityisellä junallaan. Pysäytä saattue ja eliminoi Führer. Vain yksi laukaus voi muuttaa historian. Mukana myös 2 ainutlaatuista tarkkuuskivääriä, Kar 98 ja SVT-40.