Saints Row IV: Re-Elected & Gat out of Hell
Saints Row IV: Re-Elected Kun 3rd Street Saints -jengin pomo pelasti maailman terroristihyökkäykseltä, hänet valittiin Yhdysvaltain presidentiksi. Kaikki menee hyvin, kunnes Zinyak-niminen muukalaissotavaltias iskee Valkoiseen Taloon ja kaappaa kaikki ministerit. Presidentti ja Saintsit ovat nyt jumissa todellisuutta vääristävässä simulaatiossa taistelemassa henkensä, maapallon ja koko galaksin puolesta… jos tämä kuulostaa hullulta, usko pois: tämä on vasta alkua. Saints Row: Gat out of Hell Tässä Saints Row IV -pelin itsenäisessä lisäosaloppunäytöksessä Johnny Gat ja Kinzie Kensington lähtevät pelastamaan pomon sielua Helvetin uumenista suorastaan Lemminkäisen äidin lailla. Liity seuraan tappamaan demoneita ja unohdu sille tielle, kun tapaat historiallisia merkkihenkilöitä, osallistut avoimen maailman metkuihin sekä törmäät puhuvaan aseeseen ja täysimittaiseen musikaalinumeroon. Ihan tosi.