Sacred Citadel
Rauhaisa Ancaria on suuressa vaarassa. Paha Ashenin imperiumi on orjuuttanut sen ja käyttää örkkimäisiä grimmoceja tappamaan seraphimeja, jotka vannoivat suojelevansa sitä. Kukistaaksesi imperiumin sinun täytyy todistaa olevasi soturi ratsastamalla pelottavilla ratsuilla, hankkimalla uskomattomia taitoja ja ryöstämällä voimakkaita aseita ja aarteita. Nappaa ystäväsi ja liity vastarintaan!