S12 Shockgun -asepaketti
Puoliautomaattinen haulikko, jonka avulla voit pitää sosiaalista etäisyyttä sähköisesti. S12 Shockgun on suunniteltu Support-taitoa varten, ja sillä on 5 ainutlaatuista asemallia.