Ryhmä Hau -elokuva Seikkailukaupunki kutsuu
Suuri kaupunki, suuremmat seikkailut! Kun Riku ja Ryhmä Haun jäsenet saavat kuulla, että pormestari Hanttinen on siirtynyt elämää kuhisevaan suurkaupunkiin, heidän on käytävä toimeen ja pelastettava Seikkailukaupunki pormestarin juonilta. Pennut tarvitsevat nyt sinun apuasi! Seikkailukaupunki kutsuu uusia tulokkaita! Ohjaa suosikkipentujasi, kuten Vainua, Kajaa, Samppaa sekä uutta tuttavuutta Libertyä, ja hyödynnä heidän erikoistaitojaan jännittävissä pelastustehtävissä. Käytä uusia vimpaimia ja ajoneuvoja ja tutustu uuden Ryhmä Hau -elokuvan tapahtumapaikkoihin. Kokeile myös hauskoja minipelejä, joita ovat mm. Pup Pup Boogie (Pentubileet) ja Runners (Ajajat). Tätä kaikenikäisille tarkoitettua hauskaa 3D-tasohyppelyseikkailua voi pelata joko yksin tai yhdessä ystävän kanssa! Ryhmä Haun pennut ovat synnynnäisiä sankareita – oletko valmis auttamaan niitä kaikkien aikojen haastavimmassa tehtävässä?