Ryanin pelastustiimi
Dark Titan, Robo Combo ja Packrat ovat kidnapanneet Ryanin kaverit, ja vain sinä voit pelastaa ne! Tule mukaan limaa, avaruusaluksilla lentäviä pomoja ja Ryanin yllätysmunia pursuavaan seikkailuun. Kerää aurinkolantteja ja yllätysmunia, niin voit hankkia uusia esineitä ja koristella hahmosi hauskoilla muukalaishatuilla, pelaajavarusteilla ja monella muulla kivalla jutulla. Hyppele tasanteelta toiselle ja käytä erikoistaitojasi, jotta voit pelastaa kaikki kaverisi. Et voi millään päihittää konnia yksin, ja siksi onkin hyvä, että Ryanin maailman hauskat hahmot ovat apunasi. Käytä pahisten päihittämiseen Gillin tynnyreitä, Moen avaruusalusta, Peckin limaa ja muita aseita – voit jopa ratsastaa jättimäisellä Shelldonilla! Löydät kaikki apurisi, kun kiertelet upeissa lelu-, merirosvo-, avaruus- ja muinaismaailmoissa, joissa ystäväsi odottavat pelastamistaan. Valitse sankariksi Ryan, Combo Panda, Alpha Lexa tai Gus the Gummy Gator ja loikkaa keskelle Ryanin maailman menoa. Voit jopa pyytää ystäväsi tai aikuisen pelaamaan kanssasi kaksinpeliä! Kokeile myös hauskoja pelejä, kuten Avaruuslento ja Lattia on laavaa. Pystytkö päihittämään Dark Titanin ja sen katalat kumppanit?