Rust Console Edition - 1100 Rust Coins
Osta 1100 Rust-kolikkoa. Niillä voi ostaa Rust Console Edition -mallikaupasta uusia mukautusmalleja. Käytä malleja varusteisiin, aseisiin, rakennuksiin ja moniin muihin kohteisiin! Rust-kolikoita voi lunastaa ja käyttää vain sillä alustalla, jolla ne alun perin ostettiin.