Rune Factory 4 Special
Tervetuloa Selphiaan, jonka valtias on paikallinen lohikäärme Ventuswill… ja nyt myös sinä! Taivaalta ystävällisen lohikäärmeen selkään pudonnut sankari kutsutaan asumaan linnaan. Alueen uutena hallitsijana sankari aloittaa uuden elämän kaupunkia kehittäen, läheisiä luolastoja tutkien ja maata viljellen. Aloita uusi jännittävä elämä ja lähde suureen seikkailuun tässä Rune Factory -sarjan erittäin pidetyssä pelissä! Ominaisuudet: Suurten mahdollisuuksien maailma Viljele maata, kasvata hirviöitä, kalasta, valmista herkullisia ruokia ja rakenna tehokkaita varusteita. Elä omanlaista elämää! Seikkailu odottaa Lähde kaupungin porttien ulkopuolelle tutkimaan vaarallisia luolastoja. Kehitä yksilöllisiä taistelutaktiikoita miekkojen, keihäiden, sauvojen sekä muiden aseiden ja taikojen avulla. Luolat ovat täynnä ansoja ja kauhistuttavia hirviöitä. Kutsu kyläläisiä mukaan ja ystävysty hirviöihin, niin kasvatte vahvoiksi yhdessä. Kasvata sosiaalista verkostoa Hanki ystäviä (tai enemmän kuin ystäviä) hurmaavaan interaktiivisten hahmojen joukkoon tutustumalla ja herätä kylä eloon kausiluonteisilla festivaaleilla ja kilpailuilla. Elä ikuisesti onnellisena Pelaa erityistarinaa puolisosi kanssa Newlywed Modessa ja ihastu uudestaan suosikkeihisi! Sisältää myös 13 täysin ääninäyteltyä Another Episode -bonustarinaa, joiden kertojina ovat puolisokandidaatit (ja Ventuswill). Enemmän sisältöä kuin koskaan ennen Jos olet Rune Factory 4:n fanaattinen fani, laita taitosi koetukselle uudessa vaikeustasossa, rentoudu ja nauti pelin uusista elokuvallisista kohtauksista ja päivitetystä alkujaksosta.