RP Booster (10 kpl)
RP Booster on Resident Evil Resistanceen tarkoitettu esine, joka kasvattaa pelinsisäisen Result Point -valuutan ansaitsemisnopeutta. Tämä pakkaus sisältää 10 RP Boosteria. Voit käyttää niitä yhden kerrallaan ennen Quick Match -peliä ansaitun RP:n määrän tuplaamiseen. Huomautus: Sinulla voi olla samanaikaisesti enintään 9 999 RP Boosteria, niitä ei voi lisätä tätä enempää. * RP Boostereiden ostaminen ei ole mahdollista kaikissa maissa paikallisen lainsäädännön rajoitusten takia.