Rossi Ford Focus Rally Car 2009
Lisää Valentino Rossin 2009 Monza Rally Show'ssa ajama Ford Focus talliisi ja kilpaile hänen tavoin voitosta! Voit myös ladata 11 uutta maalipintaa Focuksellesi, jolla Academy-kuljettajat voivat ajaa.