Roguebook - Heroes Skins Pack Xbox One
Nämä neljä sankareiden erikoisasua takaavat, että pelaat Roguebookia tyylillä. Yksi vaihtoehtoinen asu kullekin sankarille: Sharra, Sorocco, Seifer ja Aurora.