Fugoro on kuuluisa seikkailija, keräilijä, merirosvokapteeni ja sammakkovaras. Hän on salaperäinen tritoni ja yksi niistä, jotka ovat vastuussa Roguebookiin liittyvästä katastrofista. Hän kantaa suurta reppua, joka pursuaa aarteita ja taikakolikoita, ja hän on yllättävän näppärä käyttämään sauvaansa, jolla hän jättää jälkensä vihollisiin. Yhdistä Fugoron kortteja muiden sankareiden kortteihin, niin voit rakentaa uusia pakkoja ja löytää komboja, jotka murskaavat Roguebookin. * Uusi pelattava sankari, jolla on ainutlaatuisia avattavia aarteita, taitoja ja koristeita * Yli 50 uutta korttia, jotka hyödyntävät Fugoron ainutlaatuisia mekaniikkoja: taikakolikoita, merkkejä ja ketteryyttä * Fugoro on täysin ääninäytelty ja animoitu, on vuorovaikutteinen koko seikkailun ajan ja kertoo lisää tarinoita Roguebookista Fugoron, ihmeiden myyjän, ainutlaatuinen aarre on taikasauva: Fugoron joka vuoron ensimmäinen hyökkäys tuottaa +5 voimaa. Avaa Fugoro, ihmeiden myyjä pelaamalla 1. luku loppuun. Voit värvätä hänet puhumalla hänelle perusleirissä seuraavalla pelikerrallasi.