Ryöstä kaikki Roguebookin aarteet Deluxe Packilla, joka sisältää paljon lisäsisältöä. -Fugoro, ihmeiden myyjä: Värvää Fugoro, uusi pelattava sankari, ja avaa 50 uutta korttia, taitoa ja aarretta, joita voit yhdistellä. -Alternate Art Pack: Vastaa Roguebookin haasteisiin tyylikkäillä korteilla 3 kortinselän ja 10 vaihtoehtoisen kuvituskuvan avulla. -Roguebook - Hero Skin Pack: Nämä neljä sankareiden erikoisasua takaavat, että pelaat Roguebookia tyylillä. Yksi vaihtoehtoinen asu kullekin sankarille: Sharra, Sorocco, Seifer ja Aurora.