Rock of Ages 3: Make & Break
Rock of Ages 3: Make & Break, on kilpailukykyinen tornipuolustus ja arkaditoiminto, joka on pakattu ACE Team omituisella, Monty Python tyyppisellä huumorilla yhteen jättiläismäiseen, luovaan peliin ikuisiksi ajoiksi. Hyppää laajenevaan, perhosia vatsaan tuovaan tarinaan ainutlaatuisessa seikkailussa, jossa ominaisuutena erityislaatuisia ja omituisia otoksia legendaaristen hahmojen osalta tai ensimmäistä kertaa, luo ja jaa omat tasosi viedäksesi ne päätökseen ystävien ja vieraiden kanssa verkossa ajantasaisessa sekoituksessa hektistä tornipuolustusta ja eeppistä kalliolla poukkoilevaa arkaditoimintaa. Avainominaisuudet - Rakenna ja tuhoa maailmoja: Muodosta ja rakenna omia tasojasi helppokäyttöisessä editorissa ja jaa luomuksesi pelaajien kanssa ympäri maailman melkein rajattoman, luovan hauskanpidon puitteissa! - Kilpailukykyinen tornipuolustus: Rakenna puolustuksia ja kilpailu tuhotaksesi vastustajasi jopa 4-pelaajan monipelaajaverkkopelissä tai kasvotusten 2 pelaajan jaetun näytön toiminnossa. - Kalliot murskaavaa arkaditoimintaa: Murskaa tiesi kaiken läpi polullasi niin nopeasti kuin voit kuudessa selkeästi erilaisessa arkadiapelitilassa yli 20 hassun lohkareen kanssa! - Hölmöllä tavalla hauska: Siirry villille puolelle ACE Team hullunhauskan tarinan kanssa – kaikki hahmoista Caesar ja Moctezuma hahmoihin Krampus ja tämän Lentävään Spaghetti-hirviöön tuovat itsensä peliin laajenevassa kampanjassa historian läpi ja vielä kauemmas. - Pelitilojen kirjoa: Puolusta tukikohtaasi uudessa Jyrkännesortumassa, täydennä pyörimistaitojasi hauraassa Humpty-Dumpty -tilassa, juokse kilpaa kellon kanssa Aikakilpailussa tai luo oma ainutlaatuinen pelitilasi luojan kanssa sadoiksi tunneiksi hauskaa!