Robinin ja lepakkoauton ulkoasupaketti
Hanki tämä Robinin ja lepakkoauton ulkoasupaketti pukeutuaksesi Tim Draken alkuperäiseen Robin-asuun ja kiitääksesi Gotham Cityn läpi Robin-teemaisella lepakkoautolla.