Road & Track Cars
Lataa Road & Track Cars -pakkaus ja saat 4 monipuolista mutta toinen toistaan dramaattisempaa autoa. Voit tuntea Chevrolet "Tyler McQuarrie" Camaron tehon, päästää valloilleen Nissan Auto Gallery Skyline GT-R:n raa'an voiman, ihailla Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verdein upeaa viistoperää ja kesyttää Zenvo ST1 -hyperauton.