Rivals of Aether: Sylvanos and Elliana
Pelaa Rivals of Aether -pelin alkuperäishahmoina Sylvanoksena ja Ellianana tämän ladattavan tuplasisältöpakkauksen avulla. Metsän sydän Sylvanos edustaa maata, ja atmosfäärin arsenaali Elliana edustaa ilmaa. Pakkaukseen kuuluu kaksi pelattavissa olevaa taistelijaa.