Rivals of Aether: Ranno and Clairen
Avaa Rivals of Aether -pelin molemmat alkuperäiset hahmot, Ranno ja Clairen. Ranno, Myrkkyä Kylvävä Rauhanlietsoja, edustaa vettä, ja Clairen, Liekin Vapahdus, edustaa tulta. Tähän pakettiin kuuluu kaksi hahmoa ja kaksi tasoskiniä.