Rites of Spring -paketti
Tämä elävä haarniska, Rites of Spring, muodostaa siteen kantajansa kanssa. Se julistaa seuraavan vuodenajan tuloa ja näyttää myös todella upealta sinulla. Sisältää: - 5 400 Platinumia - "Rites of Spring" -skinin (kypärä, rintapanssari sekä jalka-ja käsisuojat)