Ristinolla
Ristinolla peli! Yksinkertainen, Nopea, hauska! - Kaksi pelaajaa. - Kolme vaikeustasoa: * easy: the game plays (almost) randomly; * medium: the game knows some strategy; * hard: the game knows almost all best strategies (but you can win with some tricks, and sometime it makes mistakes). Tämä peli tukee Narrator, puhesyntetisaattori, suuri kontrasti -tila ja näppäimistöllä parempaa saatavuutta.