Rise of the Tomb Raider Season Pass
Rise of the Tomb Raider Season Pass on päivitetty upouudella sisällöllä. Tutustu Croft Manoriin uudessa Blood Ties -tarinassa ja puolusta sitä sitten zombi-invaasiolta Lara's Nightmare -tarinassa. Selviydy äärimmäisissä olosuhteissa kaverin kanssa uudessa verkossa pelattavassa yhteistyöpelissä kestotilassa ja haasta itsesi uudella Extreme Survivor -vaikeustasolla. Mukana myös Tomb Raider III:n inspiroimat asu ja ase sekä 5 perinteistä Lara-olemusta. Aiemmin ladatusta sisällöstä löytyy erinäisiä haasteita, kuten uusi ikivanhan uhan sisältävä hauta (Baba Yaga: The Temple of the Witch) ja tartunnan saaneiden saalistajien rynnäkkö (Cold Darkness Awakened). Tämä DLC-kokoelma sisältää 12 asua, 7 asetta, 35 Expedition Card -tutkimuskorttia ja paljon muuta – kyse on palkitun Rise of the Tomb Raider -pelin kattavimmasta paketista.