Double Eleven Ltd.Simulaatiopelit
Ostamalla RimWorld Digital Deluxen saat seuraavat: - RimWorld Console Edition -peli - RimWorld Console Edition - Royalty DLC ALOITAT KOLMELLA MAAHANSYÖKSYSTÄ SELVIYTYNEELLÄ HAHMOLLA KAUKAISESSA MAAILMASSA - Tutustu uuteen generoituun maailmaan joka pelikerralla. - Huolehdi uudisasukkaiden mielialasta, tarpeista, haavoista, sairauksista ja riippuvuuksista. - Rakenna metsään, aavikolle, viidakkoon, tundralle ja muihin ympäristöihin. - Seuraa, miten uudisasukkaat aloittavat ja lopettavat suhteita. - Taistele merirosvoja, hulluja eläimiä ja ikivanhoja tappokoneita vastaan. - Kesytä ja kouluta söpöjä lemmikkejä, hyödyllisiä tuotantoeläimiä ja tappavia petoja. - Luo karavaaneja ja suorita tehtäviä, käy kauppaa, taistele tai siirrä koko siirtokuntasi. - Selviä lumesta ja myrskyistä ja sammuta tulipaloja. - Opi helposti pelaamaan älykkään ja huomaamattoman AI-oppaan avulla. RIMWORLD ON TARINAGENERAATTORI Se on suunniteltu luomaan traagisia, outoja ja mahtavia tarinoita vangiksi jääneistä merirosvoista, epätoivoisista uudisasukkaista, nälästä ja selviytymisestä. Se luo “satunnaisia” tapahtumia, joiden eteen pelaaja maailmassa joutuu. Jokainen ukkosmyrsky, merirosvohyökkäys ja kiertävä kauppias on AI-tarinankertojan tarinaasi lisäämä elementti. Valittavana on useampi tarinankertoja. Randy Random tekee hulluja asioita, Cassandra Classic pitää jännityksen kasvattamisesta ja Phoebe Chillax tykkää rentoutua. RAKENNA. PUOLUSTA. TUTKI. Peli luo kokonaisen planeetan navoilta päiväntasaajalle. Sinä voit valita, laskeutuvatko pakokapselit pohjoisen kylmälle tundralle, kuivalle aavikolle, lauhkeaan metsään tai höyryävään trooppiseen viidakkoon. Eri alueilla on erilaisia eläimiä, kasveja, sairauksia, mineraaleja ja maastoja, minkä lisäksi myös lämpötilat ja sademäärät eroavat. Monia taudinaiheuttajia sisältävässä höyryävässä viidakossa selviytyminen edellyttää eri asioita kuin selviytyminen kuivalla aavikolla tai jäätyneellä tundralla, jossa kasvukausi kestää vain kaksi kuukautta. MONENLAISIA UUDISASUKKAITA Uudisasukkaasi eivät ole oikeita uudisraivaajia – he ovat kiertoradalla tuhoutuneen matkustaja-aluksen pakkolaskusta selviytyneitä. Voit saada eteesi esimerkiksi aatelisen, kirjanpitäjän ja kotiäidin. Saat lisää uudisasukkaita nappaamalla heitä taistelussa ja kääntämällä heidät puolellesi. Siten siirtokunnassasi on aina kirjava porukka erilaisia tyyppejä. RimWorld Console Edition - Royalty DLC on peliä laajentava lisäosa RimWorld Console Editionille. Tämä DLC on ostettavissa myös pelin varsinaisen julkaisuajankohdan jälkeen.