European Manufacturers -pakkaus sisältää 76 varaosaa, värejä ja ajopukuja, jotka lisätään inventaarioosi Aprilian, BMW:n, Ducatin ja MV Agustan moottoripyörien päivittämistä varten. - Aprilia: 1 ajopuku + 10 suoritusteho-osaa RSV4 1100 Factory 2020:lle - BMW: 1 ajopuku + 10 suoritusteho-osaa M 1000 RR 2021:lle - Ducati: 1 ajopuku, 1 musta väri + 10 suoritusteho-osaa Panigale V4 R 2020:lle - MV Agusta: F4 Claudio 2018 -väri + 10 suoritusteho-osaa F4 RC 2019:lle Osapakkaus sisältää myös 16 Pirellin eturengasta ja 16 takarengasta, sekä 4 Brembo Styleman etujarrusatulaa, jotka sopivat kaikkiin neljään eurooppalaiseen moottoripyörään.